FAQ


Här hittar du svar på våra mest frekventa frågor vi får från våra kunder


Jag har returnerat min order, hur gör jag med min Klarna-faktura?

Om du har returnerat hela eller delar av din order kan du enkelt logga in på Klarnas app eller www.klarna.com och rapportera din retur, då kommer din faktura att ligga pausad tills vi har hanterat din retur. Du kan läsa mer om det i Klarnas användarvillkor här.


Jag har problem med att lägga en order. Är det någon jag kan kontakta?

Kontakta vår kundservice genom att lägga ett mail till oss på [email protected] så svara vi så snabbt vi bara kan. Lägg gärna till ditt mobilnummer så vi enkelt kan ringa upp dig för att lösa problemet.


Jag glömde min rabattkod. Kan ni lägga till den i efterhand på min order?

Det kan vi absolut! Var vänlig kontakta vår kundtjänst på [email protected] och ange ditt ordernummer och rabattkod som du önskar lägga till på din order, så hjälper vi dig gärna.

Hur vet jag att mitt köp lyckats?

När du har slutfört ditt köp på New Odd Things skickar vi ut en orderbekräftelse till din e-postadress. Om du inte har erhållit denna orderbekräftelse inom 24 timmar från när du placerade ordern, ta gärna en titt i din skräppost för att se om den råkat hamna där. Om den inte finns där heller, var vänlig kontakta oss på vår kundservice [email protected] så hjälper vi dig!

Kan jag lägga till/eller ändra något i min order efter att den är placerad?

Tyvärr inte! När din order är placerad och importerad till vårt system har vi tyvärr ingen möjlighet att göra några ändringar i din order.

 

Har ni en storleksguide?

Det har vi! Våra storlekar är generellt normala i storleken men kika gärna in på vår storleksguide för att enklare välja rätt storlek.

Jag har mottagit min order men jag är inte helt nöjd. Kan jag byta, eller returnera min produkt för en återbetalning?

Om du skulle ångra dig eller inte är nöjd med ditt köp kan du absolut returnera dina produkter till oss. Det går också bra att byta en vara. För mer information, var vänlig läs vår bytes- & returpolicy samt vad som gäller vid reklamation om det skulle vara fel på din vara.

Hur går jag tillväga för att returnera min produkt?

Var vänlig ta en titt i vår bytes- & returpolicy för att hitta information om hur du returnerar en produkt samt vad som gäller vid reklamation om det skulle vara fel på din vara. Var noga med att alltid spara ditt kvitto för returen då produkterna fortfarande är ditt ansvar tills vårt lager har mottagit dem vid återsändning av vara till oss.

 

Jag har fortfarande inte mottagit min återbetalning, hur lång tid tar det?

Från dagen du mottog din återbetalningsbekräftelse brukar det ta cirka 3-5 arbetsdagar om du har betalt med kort eller direktbetalning. Återbetalningen överförs alltid tillbaka till det kort du använde vid betalningen av din order.

Hittar du inte det du söker och har fortfarande en obesvarad fråga? 

Var vänlig kontakta vår kundservice på [email protected] så hjälper vi dig så snart vi kan!